Fem òpera! De l'òpera al musical

Fem Òpera! és un projecte educatiu adreçat a alumnes de secundària (1r i 2n d'ESO) que té com a objectiu principal la participació en un espectacle d'òpera, formant part del gran cor d'escena, al costat de cantants solistes i d’una orquestra en directe.

Fins ara, en aquest projecte es treballava una òpera infantil on els alumnes eren només el cor d’escena. Aquest any us proposem anar més enllà i introduir el món dels musicals que pensem que pot resultat més atractiu pels joves, sense deixar la música d’òpera que com veurem ha estat inspiració i base de molts musicals.

Clica aquí per accedir als àudios i vídeos


Virtual Cantània 2021

L'activitat per escoles de 3r a 6è de primària Virtual Cantània es va celebrar amb èxit a la sala gran de L’Auditori.

Les noves tecnologies són per tot arreu i han vingut per quedar-s’hi. En Marcel s’ha instal·lat una aplicació d’intel·ligència artificial i està descobrint un univers que el fascina. Fins on arribarà el poder de seducció d’aquest món virtual?

Les escoles han treballat durant tot un any en una cantata de nova creació al llarg de tot l’any. Aquí en podeu veure algunes de les instàntànies realitzades per la fotògrafa Marta Pich

Llegeix més i Mira les fotografies

Virtual Cantània 2020. Música en escena. Òscar Peñarroya

Virtual Cantània 2020

Les noves tecnologies són per tot arreu i han vingut per quedar-s’hi. En Marcel s’ha instal·lat una aplicació d’intel·ligència artificial i està descobrint un univers que el fascina. Fins on arribarà el poder de seducció d’aquest món virtual? Les escoles treballen una cantata de nova creació al llarg de tot l’any, amb 3 sessions de formació obligatòries per als mestres. Finalment la interpretaran a l’escenari.

Clica aquí per accedir als àudios i vídeos

Les set edats, 2013

les set edats portadaLes set edats surgió de un compromiso de l’Orfeó Badaloní con la Banda Simfònica de Badalona para celebrar un concierto conjunto.

Pero el origen de la partitura de Les set edats se remonta a la juventud del compositor: un monólogo de Shakespeare recitado en una sala de teatre en la que se impartía literatura inglesa en la Universitat de València. Sin duda, el ciclo de la vida era un pretexto suficientemente rico para justificar per sí solo una cantata. Des de la ternura del recién nacido a la inocencia del niño, pasando por la irreflexión adolescente y el sentimiento de invencibilidad de la juventud, hasta las complejidades de la madurez y la vejez positiva de buena parte de los miembros del Orfeó. Finalmente, la muerte se ve desde una posición neutra, plácida. Se hace balance y se entiende que es una pieza más del ciclo de la vida.

 

Más info clicando aquí.

Clica aquí per accedir als àudios i vídeos











FaLang translation system by Faboba